Jumaat, 8 Mei 2009

Kalaulah Sikaduk Naik Junjung jadi PM

Kerajaan tertekan..
pembangkang menekan...
melayu same melayu bermusuhan..
bangsa lain tepuk tangan...
nak takluk malaysia dorang idamkan...
hak bumiputera bukan lagi satu keistimewaan...
bangsa asing dah akan johan!


PKR mengganas...
orang umno hati panas...
bangsa lain pandai nak kipas...
DAP tetap pilihan yang teratas...
dorang sokong PR tu ader 'nas'...


kenapa melayu buta mata?
gaduh je yang korang suke..
kenapa?...nak tunjuk yang korang berkuasa?
padehal negara di hujung nyawa..
itu ke yang orang melayu suka?
demonstrasi sini sana ...
bikin kacau bilau satu negara...
bangsa lain duduk rumah gelak2 tgk brita...
lemahnya melayu dah tak kuat mana..
anak cucu korang gak yang jadi mangsa..


di perak satu hal...
bangsa lain diberi tanah hak milik kekal...
melayu tengok terkial-kial
tak pernah berlaku perkara tak masuk akal...
skrg melayu yg rugi n tertinggal
jangan buat keputusan yang buta akal...
smate2 nak tunaikan janji mual


bangsa lain otak bijak..
dorang sokong la PR yg mcm rojak
lepas melayu jatuh, dorang akan pijak!
Kene tending mcm bola sepak


kalau anwar jadi perdana menteri..
jika ditakdirkan tuhan keesokkannyer dier mati...
sape yg nk ganti ?
ahli tertinggi dalam PR
bangsa lain dah menanti...
last2 bangsa lain jadi perdana menteri..
hak melayu akan dinafi..
di malaysia melayu akan jadi kuli..
bangsa lain suka hati lagi ha melayu...nak sengih lagi?
ade hati nak demonstrasi lagi?
mase tu sape pun tak pduli
pade dorang...lebih baik mlayu mati
sekarang bangsa lain tgh menanti
paklah undur, najib jadi pengganti...
tapi bila najib jadi perdana menteri.
PR dah buat prangkap lagi.
nak terjerat najib dgn skandal sendiri...
time ni PR hentam najib sparuh mati...
ha melayu...gelak la lagi..
bergaduh la sesame sendiri...

Org melayu malaysia akan jadi spt org melayu di singapura...
disekat keistimewaan di mana2..
terabai seperti bangkai bernyawa..

SEDARLAH ORANG MELAYU...
TAK GUNE BERMUSUHAN ANTARA PARTI..
TOLONG LA BERSATU ....
NI BUKAN PASAL ISLAM SHJ...
TETAPI PASAL MARUAH BANGSA...
PKR TU BONEKA JE..
BANGSA LAIN SOKONG PUN SBB UNTUK KEPENTINGAN SENDIRI...

2 ulasan:

The Hobbit Frodo berkata...

salam kak gee ~~ gilerr best!!!! 1000 points!

wakdanial berkata...

salam...pergh best giler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails