Isnin, 26 Oktober 2009

RUNTUHNYA TIANG SERI PAS

Salam semua pembaca,

EGM PAS yg kononnya bakal diadakan utk membersihkan ahli-ahli PAS dari golongan-golongan pro-perpaduan adalah satu petanda yg parti ini sudah dicemari oleh satu tangan yg selama ini menjadi parasit yg mereputkan TIANG SERI PAS.

Sebelum ini seri pernah berkata bahawa manusia ini walau dicampak kemana sahaja akan mereputkan tiang seri setiap parti, sebagaimana manusia ini satu ketika dulu merosakkn tiang seri UMNO..membawa anasir-anasir rasuah utk menjatuhkan kawan ketika masa dulu telah dicorakkan sama ke dalam PAS. Orang-orang PAS yg dulunya bersatu suara dan konsisten dgn perjuangan Negara Islamnya kini telah Ditundukkan oleh herdikkan DAP. PAS kini telah berpuak-puak menjadi 2 kumpulan yg tidak sama ISLAMNYA.


SERI walaupun menyokong penuh kepimpinan kerajaan BN/UMNO, merasa sedih dgn perkembangan PAS sekarang. PAS yg seri nampak sebuah PARTI ISLAM/MELAYU yg sebenarnya boleh pergi jauh jika tidak dicemari oleh tangan manusia ini. Jika dulu PAS bertindak sebagai seorang bapa yg sering menegur tindak tanduk BN/UMNO kini berubah menjadi sebuah PARTI yg ganas dan bercelaru. TG Nik Aziz dipengaruhi dgn tindak tanduk yg taktiknya sama dgn manusia jahanam ni. Suntikan kedalam otak Nik Aziz ini sama vaksinnya. Kejatuhan pemimpin-pemimpin dalaman PAS ini sama coraknya dgn UMNO ketika di zaman Ghafar Baba. Satu lagi PARTI org-org ISLAM/MELAYU yg bakal menempuh zaman kehancuran. Ini terbukti dgn setiap mejoriti yg merudum teruk di setiap PRK lepas. Walaupun PAS dapat mengekalkn kerusi ditempat sendiri tetapi PAS gagal meningkatkn prestasi kegemilangan ketika PRU lepas. PAS kini menuju zaman kehancuran yg ketara..


Tulisan seri kali ni bukan utk memperkecil-kecilkan PAS, tetapi seri minta dgn penuh lapang hati agar sedarlah wahai orang-orang Islam dalam PAS, kamu sebenarnya sedang dihancurkan. Betapa ruginya Islam/Melayu di Malaysia ini sekiranya satu lagi Parti dihancurkan. Jawablah dgn Ikhlas wahai saudara seIslam PAS "adakah lebih sukar bile berjuang dgn saudara SeIslam UMNO"..dan adakah PAS lebih mudah langkahnya bila brjuang dgn kafir DAP dan Parti Rojak PKR" WallahHuaklam

....Wasalam....

7 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, itulah kelebihan yang ada pada diri Anwar Artatuk ini, dia akan menghancurkan mana-mana parti yang dimiliki oarang Melayu dan Islam......

Apache berkata...

Mungkin inilah akibat bermain dengan ayat Allah untuk kepentingan peribadi...

ISAC berkata...

Salam,

YG, Seri ni pompuan lah....

udanggalah berkata...

SALAM... Perjuangan sebenar telah lari dari diari
pemimpin PAS . Kesian pengikutnya yang masih mendewa-dewakan pemimpin mereka

AbgTuah berkata...

SALAM SRI..

LAMA TAK BERBLOGGING..

BUSY YE..

BENAR SRI..PAS NI KALAU TAK JUGA PULANG KE PERJUANGAN ASAL MEREKA BAKAL MENEMUI KEBUNTUAN DAN KEHANCURAN AKHIRNYA..

Awangmaseru berkata...

assalamualaikum sri & kekawan.
masa ni pemimpin pas terjebak ditengah perang puak-puak sekular.Wbmpun ahli umno kena hati-hatibercakap nanti tak sedor negeri sendiri pulak hilang.

AzamDean berkata...

Aku nak tanya ni... PAS gemilang korang takut..PAS merudung pun korang takut.. ape cite ni??? kalau dah UMNO cerita pasal UMNO je la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails